Verzend- en retourbeleid

Bezorging NL & BE

Say Yes by KHLOÉ doet elke dag haar uiterste best uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wanneer u op werkdagen bestelt voor 16.00 uur, zorgen wij ervoor dat uw bestelling dezelfde dag nog bij PostNL ligt. Doorgaans heeft u uw pakket dan de volgende dag nog in huis! 

In de winkelwagen ziet u het huidige verzendtarief. Deze verschilt per aankoopbedrag. Een totale aankoop tot 20 euro, heeft een verzendtarief van € 6,95. Bij een aankoopbedrag tussen vanaf 20 euro tot 50 euro, bedragen de verzendkosten € 5,90. Wanneer uw aankoopbedrag ligt vanaf 50 tot 90 euro, betaalt u € 4,90 verzendkosten. Bestelt u ter waarde van € 90,- of meer, betaalt u geen verzendkosten. 

In de winkelwagen heeft u ook de mogelijk te kiezen voor afhalen. Dit kan op afspraak in Neede, Achterhoek, Gelderland. Laat u in dat geval uw telefoon en/of  e-mailadres achter. Wij nemen dan doorgaans dezelfde dag nog contact met u op om een afhaalafspraak in te plannen. Er zitten hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

Een bestelling vandaag nog in huis? Dat kan met onze Diamond Delivery.

Diamond Delivery

Kunt u niet wachten tot u uw spannende bestelling in huis heeft? Maak dan gebruik van de Diamond Delivery. Selecteer in de winkelmand dat u gebruik wilt maken van Diamond Delivery, dan wordt het product door ons vandaag nog bij u afgeleverd, in een luxe verpakking, met een kleinigheidje. Voor de Diamond Delivery betaalt u standaard € 75,-, ongeacht de hoeveelheid producten.

Onze Highly Exclusives worden standaard geleverd met Diamond Delivery, zonder dat daar kosten aan zijn verbonden.

Discreet

– Elke bestelling bij Say Yes wordt handmatig ingepakt, zodat we zeker weten dat u de juiste producten ontvangt en in goede staat.
– Elke bestelling wordt verzonden in een neutrale doos, zonder de naam van de webshop en zonder logo.
– Elke bestelling wordt alleen bij het door u opgegeven adres afgegeven, niet bij de buren. Er is een handtekening vereist voor ontvangst.
– Bij de betaling wordt de naam Say Yes by KHLOÉ niet vermeld.
– De pakbon/factuur wordt bij de bestelling in de doos verzonden.

Klanten uit België

Ook onze Zuiderburen zijn van harte welkom om bestellingen te plaatsen via onze webshop. De verzendkosten zijn gelijk, door de soepele bezorging van PostNL. 

Ruilen en retourneren

Door een goede en uitgebreide omschrijving te geven van een product, proberen wij u een zo goed mogelijk beeld te geven van het product. Daarbij handelt Say Yes alleen in producten waarvan zij weet dat de kwaliteit voortreffelijk is: wij staan 100% achter de door ons verkochte producten!

Toch kan het voorkomen dat u het product wilt retourneren. Om onze klanten tevreden te houden, denken wij graag mee in een oplossing. Schroom daarom niet contact met ons op te nemen, wanneer u een probleem hebt met een van de door ons geleverde producten. U kunt dit doen door te mailen naar: sales@sayyesbykhloe.nl.

Toch retourneren? Lees alstublieft de voorwaarden hieronder goed door.

Voorwaarden:

  • Maak gebruik van het retourlabel dat u kunt opvragen via MyParcel.
  • Indien u geen gebruik maakt van het retourlabel, neemt u dan contact met ons op en/of stuur uw pakbon mee.
  • Ruilen of retourneren kan alleen binnen 28 dagen na leverdatum.
  • Belangrijk: U mag producten alleen retourneren als ze in ongeopende staat en dus ook niet gebruikt zijn. Het product moet al dus in originele en nieuwe staat worden geretourneerd. U kunt producten thuis bekijken, zoals u ook in de winkel zou doen. Producten die in andere staat terugkomen, worden niet teruggenomen.
  • Indien u twijfelt of u een product retour kan sturen, neemt u dan contact met ons op. Dat scheelt frustratie aan beide kanten.
  • In enkele gevallen zijn producten van tevoren door ons opengemaakt, bijvoorbeeld om de werking van een batterij te controleren. Wij hebben deze verpakking daarna met een sticker verzegeld. Indien deze verzegeling is gebroken, kan het product niet meer geretourneerd worden.
  • Highly Exclusive-producten, kunnen niet worden geretourneerd. Bij het bestellen van deze producten, gaat u daarmee akkoord. Omdat deze producten bij u thuis geleverd worden middels de Diamond Delivery, kunt u samen met ons het product inspecteren.
  • Say Yes kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor wanneer een retourzending tijdens het transport wordt beschadigd of vermist. Indien u gebruik maakt van een aangetekende retourzending met verzekering, kan u de verzendmaatschappij aansprakelijk stellen.
  • Indien wij een retourzending correct hebben ontvangen, dat wil zeggen dat ook de voorwaarden van de retourzending zijn nageleefd, ontvangt u de betaling binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij betalen niet – ook niet op verzoek – uit op een ander rekeningnummer, dan waarmee de betaling geschiedde.
  • Indien er kosten zijn gemaakt bij het verzending van het retour, worden deze niet door ons aan u vergoed.
  • Indien u het product wilt ruilen, kan dat binnen 8 dagen. Neemt u hiervoor met ons contact op.

Artikelen van drogisterijniveau, waaronder condooms en glijmiddelen, kunnen omwille van hygiëne en veiligheid NOOIT geretourneerd worden. Houd daar alstublieft rekening mee voordat u een bestelling plaatst.

Mochten deze voorwaarden vragen oproepen, schroom dan niet om een e-mail te sturen naar sales@sayyesbykhloe.nl

Ons retouradres is:

KHLOÉ Consultancy
t.a.v. retouren
Rutgerinkdijk 16
7161 EX NEEDE
Nederland

Product defect?
Wanneer en product met garantie defect raakt binnen de garantietermijn, neemt u dan contact op via sales@sayyesbykhloe.nl. We zullen dan bekijken of reparatie, vervanging of restitutie de beste oplossing biedt in uw geval.