Een webshop met bijzonder speelgoed van 12.000 euro

Er zijn enkele kleine momenten in het leven die echt geweldig zijn. Bij een concert van je favoriete artiest kijkt hij/zij je recht in de ogen. Pas bij het afrekenen vernemen dat er op je volledige aankoop 30% korting zit. Op je telefoonscherm een verrassende tekst zien van je flirt. Allemaal voorbeelden die je het gevoel kunnen geven dat het universum aan je zijde staat. Datzelfde gevoel heb je op constant niveau bij seks – vooral ochtendseks!

“Als je gegeten hebt bij een niet zo goed restaurant, is de kans dat je het als erg plezierig hebt ervaren niet zo groot,” zegt Lensink. “Dat geldt eigenlijk voor alles waarvan de kwaliteit te wensen overlaat.” In haar webshop Say Yes gaat ze naar eigen zeggen exclusieve producten verkopen. Dat hoeft volgens de Needse niet per se duur te betekenen, maar producten waarbij aandacht is besteed aan kwaliteit en uitstraling.

Online speuren naar leuke, luxe, maar vooral goede artikelen voor klanten van haar andere onderneming, dat doet Kirsten graag. Door die zoektocht ontdekte ze een aantal merken die niet bekend zijn bij het grote publiek, maar enorm geliefd werden bij haar klanten. Een Frans cosmeticamerk, YESforLOV, was er daar één van. Niemand in Nederland verkocht de complete lijn, dus moest Kirsten bij het hoofdkantoor in Parijs aankloppen om daar haar inkopen te doen. “Het merk is fijn, het is van hoge kwaliteit en ziet er ook nog eens prachtig uit. Ik wilde niet meer naar een ander merk.” In Parijs reageerde men enthousiast over het idee van Kirsten om zelf een webshop te beginnen in exclusieve producten, waaronder het complete aanbod van het Franse merk.

Veel werk

Een beetje onderschat heeft Kirsten het wel, zeker doordat ze zelf de webshop heeft gebouwd. “Natuurlijk zijn er handige tools die je hierbij ondersteunen, maar daar blijft het niet bij. Ik ben kritisch op hoe iets eruit moet komen te zien: minstens even mooi als de producten.” Daarnaast moesten de producten en omschrijvingen handmatig worden ingevoerd en werden contacten gelegd met verschillende leveranciers. “Achter de schermen moet je van alles regelen, zodat het voor de gebruiker zo makkelijk mogelijk wordt een bestelling te doen. Dat heb ik onderschat. Donderdag 10 september gaat de shop live, maar ik weet nu al dat er dan nog veel details zijn die niet naar mijn wens zijn. Er is nog veel te polijsten.”

Gevarieerd aanbod

Juist omdat plezier zo breed is, biedt de webshop van Kirsten een gevarieerd aanbod van producten. Van parfum tot massage olie. Maar ook pakketten met champagne en een trip naar een luxe spa. “Ik kies alleen het beste, aan van-alles-wat doe ik niet. Als ik een product heb geselecteerd van het ene merk, valt de ander af.” De prijzen zijn ook gevarieerd. Het goedkoopste product koop je er voor een euro, een opfrisdoekje. Aan het duurste product hangt een prijskaartje van twaalfduizend euro: een 24 karaats gouden intiem speeltje voor de vrouw. Webshop Say Yes lanceert 10 september om 20:00 uur (sayyesbykhloe.nl).

 

Dit is een krantenartikel van NUB, van 7 september 2020.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *